بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» متوسط هزینه های سفر به جزیره کیش

هتل‌های لاکچری کیش از ۱۹۵ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر شب اقامت اخذ میکنند . بها هتل‌های میان‌رده در کیش ۱۳۵ هزار تا ۳۲۰ هزار تومان است . در شرایطی که ارزان هجرت میکنید , حدود ۶۵ تا ۱۵۰ هزار تومان را برای هر شب اقامت در هتل‌های ارزان کیش درنظر داشته باشید .

می توانید همه‌ی هتل‌های کیش را ملاحظه کنید , داده ها و قیمت‌های آنان‌را بررسی نمائید و در پایان شایسته ترین هتلی را که با بودجه‌ی شما هماهنگ است , تعیین فرمایید .
میانگین هزینه خورد و طعام در کیش

رستوران کیش

زمانی به جزیره هجرت میکنید , می بایست انتظار بها بالای مواد غذایی را داشته باشید . البته خوشبختانه در کیش آنقدر رستوران‌های جورواجور خواهید یافت که می توانید متناسب با بودجه‌ی سفرتان خوراک میل فرمائید .

ارزش یک وعده طعام در رستوران‌های معمولی کیش از حدود ۱۷ هزار تومان استارت می گردد و در رستوران‌های گران‌قیمت به ۱۰۰ هزار تومان میرسد . توصیه می کنیم غذاهای دریایی گزینش فرمایید که از سالم و طراوت آن ها خیال‌تان راحت باشد .
هزینه حمل و نقل در کیش

آژانس های کیش

کرایه آژانس در کیش ارزان نیست . ولی شما میان ماشین کرایه ای خطی رنگ زرد , آژانس تلفنی دربستی سپید رنگ و مینی‌بوس قابلیت و امکان تعیین دارید .

تاکسی‌ها براساس تاکسی‌متر عمل می کنند و نرخ آن ها طی روز و از نصف شب به آن گاه مختلف است ; این نرخ تا نصف شب ۶ هزار تومان و از ۱۲ شب تا ۶ صبح مبلغ هفت هزار و ۵۰۰ تومان است . بها اجاره‌ی اتومبیل سوای راننده از ۱۸۰ هزار تومان برای ۲۴ ساعت آغاز میشود .
تور کیش

کیش

مدام این قابلیت موجود است که به‌تنهایی برای سفرتان برنامه‌ریزی نمائید . البته گزینه‌ی دیگر رزرو تور است . در‌این‌صورت چه اتفاقی میفتد و چه تفاوت‌هایی دارد؟

باتوجه به قوانینی که تور برای شما درنظر گرفته است , جزء هزینه‌های رفت‌‌ و آمد مثل ترانسفر فرودگاه و بازدید از جاذبه‌های توریسم بدون پول یا این که به بها کمتر خواهد بود . ضمن اینکه از قابلیت و امکان تخفیف هتل‌ها بهره‌مند میشوید و درمجموع مسافرت ارزان‌تری خواهید داشت .

ارزش تورها براساس مقطع مسافرت , رده‌ی هتل , و کمپانی هواپیمای مختلف است . میتوانید بخش تور کیش را بررسی فرمائید و مشاهده کنید که برای شما هجرت با تور مناسب‌تر است یا این که مهاجرت فردی . قیمت‌ها از ۳۳۵ هزار ۹۹۵ هزار تومان متغیر است .
هزینه بازدید از جاذبه‌های کیش

کاریز کیش

ارزش بلیت منزل مردم‌شناسی کیش ۱۰ هزار تومان , محل ورود شهر زیرزمینی کاریز ۲۰ هزار تومان , هزینه‌ی بوستان آبی‌رنگ اوشن برای نصف روز ۹۰ هزار تومان , و هزینه‌ی بازدید از گلشن طیوران , بوستان دلفین‌ها و کلاسیک شو ۱۱۲ هزار تومان است .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده