بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هزینه های سفر به کیش

ساده‌ترین و ولی شایسته ترین خط مش وصال به کیش این‌ است که به فرودگاه مهرآباد بروید , سوار هواپیما گردید و حدود یک ساعت و نیم آنگاه در فرودگاه کیش پیاده گردید .

بلیت هواپیمای تهران به کیش قیمت‌های متفاوتی دارااست و با دقت به این که چه فصلی از سال باشد و از کدام کمپانی هواپیمایی بلیت بخرید , بالا و زیر می گردد . ارزش این بلیت از ۷۹ هزار تا ۴۹۰ هزار تومان است .

فرودگاه کیش

طرق سخت‌تری هم چهت نیل به کیش موجود است . در حالتی‌که بخواهید زمینی مسافرت فرمایید , ابتدا به بندرعباس و از آنجا به بندر چارک بروید . فاصله‌ی بندرعباس تا بندر چارک حدود ۲۹۰ کیلومتر و فاصله‌ی دریایی چارک تا کیش حدود دو و نیم ساعت است . ولی آنچه بعداز این همگی رنج به‌دست خواهید آورد , حمل ماشین با لندینگ کرافت و به کارگیری از خودرو فردی در کیش است .

هزینه‌ی انتقال خودرو شما از چارک به کیش ۱۷۵ هزار تومان و از کیش به چارک ۱۶۵ هزار تومان است . ۲۰ هزار تومان نیز عارضه ها ورود ماشین به کیش را میپردازید .

فراموش نکنید مدارک بدون نقص ماشین و برگ معاینه فنی را همراه داشته باشید . خوب تر است پیش از ورود به کیش , حالت ویژه‌ی رانندگی در کیش را مثل بیشترین سرعت مجاز و موردها دیگر را بپرسید .

چارک به کیش

در حالتی که نخواهید با خودرو فردی مسافرت فرمایید , با اتوبوس یا این که قطار به بندر عباس و از آنجا زمینی به بندر لنگه و درنهایت به بندر چارک یا این که بندر آفتاب میرسید .

بلیت قطار تهران به بندرعباس از ۶۷ تا ۱۱۷ هزار تومان متغیر است . بها بلیت اتوبوس از تهران تا بندرعباس از ۵۳ تا ۸۹ هزار تومان است .

ارزش بلیت شناور مسافربری از چارک به کیش ۳۲ هزار و رجوع و برگشت آن ۳۵ هزار تومان است . بلیت شناور مسافربری از آفتاب به کیش ۲۹ هزار و رجوع آن ۳۳ هزار تومان خواهد بود .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده